ISO sertificēts valodu pakalpojumu uzņēmums ar 30 gadu pieredzi

3 PR kursi 2011. gada maijā ar Sandru Veinbergu

 Baltic Media Ltd. piedāvā 3 jaunus lekciju kursus – seminārus "Jaunākās PR teorijas un prakses tendences".

Mērķauditorija: PR, komunikācijas un reklāmas  speciālisti, preses sekretāri, uzņēmumu vadītāji. 

 

 

Sandra Veinberga - Baltic Media Ltd.

Lektore: populāro grāmatu "Publiskās attiecības. PR teorija un prakse" un "Masmediji" autore, PR un masu mediju pētniece, lektore, publiciste, žurnāliste, Liepājas Universitātes Vadībzinātņu institūta Mediju un PR centra vadošā pētniece, Dr. Phil. Sandra Veinberga /Zviedrija/*.

 

PR izpratnes dilemmas un prakses attiecības. Aktuālās publisko attiecību prakses problēmas.
20. maijā no plkst. 10.00 līdz 14.00
(4 akadēmiskās stundas + starpbrīdis pusdienām)

PR "apmulsums" nenobriedušas demokrātijas apstākļos. Saruna ar sabiedrību pa ceļam no "masu manipulācijas" pie "saitēm ar sabiedrību". "Sovetiskā cinisma" izpausmes PR un mediju komunikācijas jomā. "Visatļautības utopija" vai pieraduma sekas. Reglamentētais vai manipulatīvais PR.

Aktuālie un pārņemtie PR darba šabloni. Pārkārtošanās procesa izejas situācija. Ideju kustība, priekšlikumi un izpratnes virzieni. Tradicionālais lobisms vai "lapsu spēles". "Noteicošā" vai "dominējošā informācija".

Publisko attiecību teorijas un prakses konflikts. PR juridiskās un ētiskās problēmas. Komunikatīvā un juridiskā stratēģija (kopīgais un atšķirīgais). Reālie un līdz šim praktizētie risinājumi. Informēšanas pamatprincipi slēgtā un atvērtā sabiedrībā. Publiskā konteksta nospiedumi.

PR klasisko nostādņu pārskats modernajā mediju vidē.

 

Jaunās PR formas.
21. maijā no plkst. 10.00 līdz 14.00
(4 akadēmiskās stundas + starpbrīdis pusdienām )

Modernā komunikācija kā produkts. Specializētā un integrētā komunikācija. Komunikācijas produktivitāte. Komunikatīvais respekts. Vai runāšana ir sudrabs un klusēšana zelts? PR speciālista loma un misija pagājušā gadsimta 90. gados un šodien.

Nišu PR. Aktīvie un pasīvie mediji. Maksas un bezmaksas mediji. Jaunās mediju formas (avīzes, televīzija, bilžu spēles, bezmaksas žurnāli u. tml.).

Krīzes PR un ar to saistītas aktuālās problēmas. Kaolaka un Ņūorleāna Krīzes gatavība, aktuālie "darbarīki". Krīzes gatavības profilakse. Internets un "reāla laika" krīzes PR.

 

Antireklāma un antiPR
23. maijā no plkst. 10.00 līdz 14.00
( 4 akadēmiskās stundas + starpbrīdis pusdienām)

Tehniskās un psiholoģiskās reklāmas un PR bremzes. Pārsātinājuma iemesli. Izeja no situācijas. CRM "One – to – one", Guerilla Marketing un Viral Marketing.

PR realizācijas problēmas jaunās mediālās telpas apstākļos. Pasākumi kā mediju lamatas. Žurnālistu "ietīšana" = PR efekts vai defekts.

 

Valoda:

Latviešu

Vieta:

Baltic Media nodarbību telpās Pasaules Tirdzniecības centrā Rīgā, Elizabetes ielā 2.

Cena:

20. maijā  LVL 150,00 (+PVN);

21. maijā  LVL 150,00 (+PVN);

23. maijā LVL 150.00 (+PVN).

Speciāls piedāvājums – 2 atlaides, kas summējas! 10 % atlaide par katru dalībnieku, ja no viena uzņēmuma ir vairāk nekā 1 klausītājs. Piedaloties vairāk nekā vienā kursā, atlaide 10 %. Potenciālie klausītāji var rosināt arī citas tēmas, kas viņiem šķiet svarīgākas. Lūdzam lektori par jaunu tēmu piedāvājumu informēt laicīgi.

 

Izvēlieties to, kas Jums interesē visvairāk!

 

Lai saņemtu papildinformāciju un/vai pieteiktos, rakstiet uz kursi@balticmedia.com vai zvaniet 67 22 43 95 (Aigars Apsāns, Ivars Lazdiņš).

Atlaides spēkā, ja pieteikšanās tiek veikta līdz 2011. gada 2. maijam.

 

Sandra Veinberga LTV - Baltic Media Ltd.